Animatsuri to niezwykłe wydarzenie o niepowtarzalnym klimacie. Multum punktów programu, znane osoby, koncerty, ogrom cosplayerów i wiele więcej. To wszystko daje wiele możliwości utworzenia ciekawych materiałów i ekspozycji dla mediów, które chciałyby z nami nawiązać współpracę. Jeśli zatem taka współpraca Ciebie interesuje, bo chcesz porobić fajne zdjęcia, filmiki na Youtube, Insta, czy Tiktoka, to zachęcamy do zapoznania się z poniższym regulaminem.
- Niniejszy regulamin stanowi integralną część porozumienia pomiędzy Stowarzyszeniem Animatsuri ze wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym o numerze 0000332054, zwanego dalej Organizatorem, a instytucją albo osobą prywatną ubiegającą się o akredytację medialną, zwanych dalej Akredytowanym.
- Każde zgłoszenie do bycia Akredytowanym jest traktowane indywidualnie i należy je wysłać na adres email pr@animatsuri.pl lub poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej Festiwalu. Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje, aby było brane pod uwagę:
- odnośnik do strony internetowej lub na social media (np. Facebook, Instagram itp.),
- statystyki (zasięg, ilość subskrypcji/obserwujących itp.),
- dokumentacja dotychczasowych działań (porfolio, przykładowe relacje itp.),
- ilość potrzebnych akredytacji wraz z uzasadnieniem,
- ilość dodatkowych akredytacji wraz z uzasadnieniem (np. na konkurs dla fanów).
- Decyzja Organizatora nadejdzie w ciągu siedmiu dni roboczych na adres mailowy podany przy zgłoszeniu.
- W przypadku decyzji pozytywnej Akredytowany zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu ogólnego imprezy, jak i dalszych postanowień niniejszego regulaminu. Złamanie postanowień zawartych w którymkolwiek regulaminie będzie skutkowało cofnięciem przyznanej akredytacji.
- Ewentualna decyzja o odrzuceniu wniosku przyznania akredytacji medialnej nie wymaga uzasadnienia ze strony Organizatora.
- Akredytowany zobowiązuje się do:
- poinformowania poprzez swoje kanały medialne o udziale w imprezie, wraz z udzieleniem informacji, gdzie można znaleźć szczegóły jej dotyczące,
- sporządzenia rzetelnej relacji z imprezy i opublikowania jej w ciągu 30 dni od jej zakończenia. Relacja niezależnie od formy powinna opisywać lub przedstawiać przebieg imprezy oraz jej najważniejsze wydarzenia, takie jak np.: konkurs cosplay, koncerty itp. Organizator na prośbę Akredytowanego może doprecyzować ten punkt, na przykład poprzez udostępnienie listy najważniejszych wydarzeń,
- upoważnienia Organizatora do ewentualnego wykorzystania sporządzonej relacji w całości lub w części w celach promocyjnych, lub reklamowych kolejnych wydarzeń Organizatora, przy zachowaniu informacji o autorstwie. Ponadto warto mieć na uwadze, że w przypadku sporządzenia więcej niż jednej relacji (np. pisemnej i zdjęciowej), każda z nich sporządzona jako Akredytowany, może zostać wykorzystana przez Organizatora,
- udostępnienia sporządzonej relacji zdjęciowej w formie umożliwiającej jej całościowe pobranie (np. wysłanie paczki zip, albo poprzez udostępnienie linka do Google Drive itp.),
- przestrzegania innych ustaleń z organizatorem, których forma może być jedynie pisemna.
- W przypadku niewywiązania się przez Akredytowanego z zobowiązań wymienionych w punkcie 6. Trafi on na listę mediów nieobsługiwanych, a także będzie on musiał zwrócić koszt wykorzystanych akredytacji zgodnie z cennikiem wejściówek kupowanych na imprezie zawartym na jej stronie internetowej,
- W przypadku, gdy Akredytowany nie ma możliwości wywiązać się ze swoich zobowiązań, ma on prawo zrezygnować po uprzednim poinformowaniu Organizatora. Każde takie zgłoszenie będzie łagodniej potraktowane niż jego całkowity brak.
- Zgłoszenia na akredytację medialną należy składać do dnia 7 lipca 2024 r. włącznie. Wnioski wysłane po tym terminie będą automatycznie odrzucane.
- Akredytowany otrzyma od Organizatora:
- odpowiedniki wejściówki Last Minute we wcześniej ustalonej ilości. Pakiet startowy wchodzący w jej skład jest opisany na stronie internetowej wydarzenia w dziale „Wejściówki”,
- czarną opaskę na rękę informującą, że Akredytowany jest częścią oficjalnie zatwierdzonych mediów.
- Akredytacje medialne są przyznawane w formie kodów do wykorzystania w systemie akredytacji Stowarzyszenia Animatsuri. Należy je wykorzystać przed końcem rezerwacji na imprezę, czyli do dnia 21 lipca 2024 r. włącznie. Po tym terminie wykorzystanie kodów będzie niemożliwe.
- Organizator na prośbę Akredytowanego może przechować jego wyposażenie w bezpiecznym miejscu, którym jest Konwentowe Zaplecze.
- W sprawach nieuwzględnionych w Regulaminie decydują odpowiednie zapisy Kodeksu Cywilnego i ewentualnie Kodeksu Karnego.
- Nieznajomość powyższego Regulaminu nie zwalnia z ponoszenia konsekwencji, wynikających z jego nieprzestrzegania.
Animatsuri to niezwykłe wydarzenie o niepowtarzalnym klimacie. Multum punktów programu, znane osoby, ogrom cosplayerów i wiele więcej. To wszystko daje wiele możliwości utworzenia ciekawych materiałów i ekspozycji dla mediów, które chciałyby z nami nawiązać współpracę. Szczegóły tej współpracy opisuje poniższy regulamin:
- Niniejszy regulamin stanowi integralną część porozumienia pomiędzy Stowarzyszeniem Animatsuri ze wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym o numerze 0000332054, zwanego dalej Organizatorem, a instytucją albo osobą prywatną ubiegającą się o akredytację medialną, zwanych dalej Akredytowanym.
- Każde zgłoszenie do bycia Akredytowanym jest traktowane indywidualnie i należy je wysłać na adres email pr@animatsuri.pl. Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje, aby było brane pod uwagę:
- odnośnik do strony internetowej lub na social media (np. Facebook, Instagram itp.),
- statystyki (zasięg, ilość subskrypcji itp.),
- dokumentacja dotychczasowych działań (porfolio, przykładowe relacje itp.),
- ilość potrzebnych akredytacji wraz z uzasadnieniem,
- ilość dodatkowych akredytacji wraz z uzasadnieniem (np. na konkurs dla fanów).
- Decyzja Organizatora nadejdzie w ciągu siedmiu dni roboczych na adres mailowy podany przy zgłoszeniu.
- W przypadku decyzji pozytywnej Akredytowany zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu ogólnego imprezy, jak i dalszych postanowień niniejszego regulaminu. Złamanie postanowień zawartych w którymkolwiek regulaminie będzie skutkowało cofnięciem przyznanej akredytacji.
- Ewentualna decyzja o odrzuceniu wniosku przyznania akredytacji medialnej nie wymaga uzasadnienia ze strony Organizatora.
- Akredytowany zobowiązuje się do:
- poinformowania poprzez swoje kanały medialne o udziale w imprezie, wraz z udzieleniem informacji, gdzie można znaleźć szczegóły jej dotyczące,
- sporządzenia rzetelnej relacji z imprezy i opublikowania jej w ciągu 30 dni od jej zakończenia. Relacja niezależnie od formy powinna opisywać lub przedstawiać przebieg imprezy oraz jej najważniejsze wydarzenia, takie jak np.: konkurs cosplay, koncerty itp. Organizator na prośbę Akredytowanego może doprecyzować ten punkt, na przykład poprzez udostępnienie listy najważniejszych wydarzeń,
- upoważnienia Organizatora do ewentualnego wykorzystania sporządzonej relacji w całości lub w części w celach promocyjnych, lub reklamowych kolejnych imprez Organizatora, przy zachowaniu informacji o autorstwie. Ponadto warto mieć na uwadze, że w przypadku sporządzenia więcej niż jednej relacji (np. pisemnej i zdjęciowej), każda z nich sporządzona jako Akredytowany, może zostać wykorzystana przez Organizatora,
- udostępnienia sporządzonej relacji zdjęciowej w formie umożliwiającej jej całościowe pobranie (np. wysłanie paczki zip, albo na Google Drive itp.),
- przestrzegania innych ustaleń z organizatorem, których forma może być jedynie pisemna.
- Akredytowany może zostać Patronem Medialnym imprezy, o ile wyrazi taką chęć, i Organizator nie będzie miał nic przeciwko. Patron Medialny może liczyć na:
- poinformowanie o objęciu patronatem na stronie internetowej wydarzenia i oficjalnym wydarzeniu na portalu Facebook,
- umieszczenie logo Patrona z dostarczonym przez niego adresem www na stronie internetowej imprezy w dziale „Partnerzy” i w rotatorze,
- umieszczenie logo Patrona we wkładce informacyjnej dodawanej do pakietów startowych uczestników imprezy,
- ewentualne inne ustalenia, które zostaną omówione z Organizatorem i przez niego zatwierdzone.
- Akredytowany będący Patronem Medialnym jest zobowiązany do:
- wszystkich ustaleń zawartych w punkcie 6.,
- poinformowanie o objęciu patronatem na swoich kanałach medialnych,
- umieszczenie reklamy imprezy (np. banneru) w widocznym miejscu na swojej stronie,
- ciągłego informowania o poczynaniach imprezy, które będą przesyłane przez Organizatora do Patrona w formie mailowej lub innymi wcześniej ustalonymi kanałami komunikacji.
- Patron Medialny nie musi pojawić się na imprezie, jeśli zgłosi on to wcześniej organizatorowi (np. przez brak dostępnych ludzi). W tym wypadku przyznane akredytacje medialne zostaną anulowane, a drugi podpunkt punktu 6. niniejszego regulaminu nie będzie traktowany jak obowiązujące zobowiązanie.
- W przypadku niewywiązania się przez Akredytowanego z zobowiązań wymienionych w punkcie 6. i 8. Trafi on na listę mediów nieobsługiwanych, a także będzie on musiał:
- zwrócić koszt wykorzystanych akredytacji zgodnie z cennikiem wejściówek kupowanych na imprezie zawartym na jej stronie internetowej,
- w przypadku bycia Patronem Medialnym uiścić opłatę wystawioną przez organizatora na stosownym rachunku za usługę reklamową, którego kwota będzie uzależniona od poziomu niewywiązania się, a także czasu i rodzaju ekspozycji Patrona w materiałach i kanałach medialnych imprezy.
- W przypadku, gdy Akredytowany nie ma możliwości wywiązać się ze swoich zobowiązań, ma on prawo zrezygnować po uprzednim poinformowaniu Organizatora. Ewentualne kary z tego wynikające będą zależne od kroków podjętych na rzecz Akredytowanego do tej pory przez Organizatora. Jednak każde takie zgłoszenie będzie łagodniej potraktowane niż jego całkowity brak.
- Zgłoszenia na akredytację medialną należy składać do dnia 24 czerwca 2022 r. włącznie. Wnioski wysłane po tym terminie będą automatycznie odrzucane.
- Akredytacje medialne są przyznawane w formie kodów do wykorzystania w systemie Fouton.pl. Należy je wykorzystać przed końcem rezerwacji na imprezę, czyli do dnia 10 lipca 2022 r. włącznie. Po tym terminie wykorzystanie kodów będzie niemożliwe.
- Akredytowany otrzyma od Organizatora odpowiedniki wejściówki Last Minute we wcześniej ustalonej ilości. Pakiet startowy wchodzący w jej skład jest opisany na stronie internetowej wydarzenia w dziale „Wejściówki”.
- Organizator na prośbę Akredytowanego może przechować jego rzeczy w bezpiecznym miejscu, którym jest Konwentowe Zaplecze.
- W sprawach nieuwzględnionych w Regulaminie decydują odpowiednie zapisy Kodeksu Cywilnego i ewentualnie Kodeksu Karnego.
- Nieznajomość powyższego Regulaminu nie zwalnia z ponoszenia konsekwencji, wynikających z jego nieprzestrzegania.
Jeśli wyrażasz zainteresowanie nawiązaniem z nami współpracy, to zachęcamy do kontaktu przez nasz formularz kontaktowy.
Share this:
- Click to share on Facebook (Opens in new window)
- Click to share on Twitter (Opens in new window)
- Click to share on Reddit (Opens in new window)
- Click to share on Tumblr (Opens in new window)
- Click to share on Telegram (Opens in new window)
- Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
- Click to email a link to a friend (Opens in new window)
- Click to print (Opens in new window)