Konwentowy LARP - Wstęp

Już od kilku lat nasze większe konwenty, w ramach urozmaicenia programu, oferują uczestnikom zabawę wymagającą nieco więcej zaangażowania. Nazywamy je Ogólnokonwentowymi LARP-ami. LARP (skrót od Live Action Role Play) polega na odgrywaniu ról i wykonywaniu misji umożliwiających posunięcie fabuły zabawy do przodu. W naszym przypadku jest to bardzo umowne, ponieważ nie wymagamy od nikogo zagmatwanych historii odgrywanych postaci czy wymyślnych strojów. Wystarczy, że przyjdziecie na konwent i zaczniecie wykonywać zadania. Czasem indywidualnie, a innym razem w grupach. To od Was zależy jak potoczy się historia i to jak dobrze będziecie się bawić. My Wam tylko udostępniamy taką możliwość poprzez przygotowanie wszystkich najpotrzebniejszych rzeczy. W tym dziale znajdziecie wszystko czego potrzeba, by dowiedzieć się więcej o naszej głównej zabawie konwentowej.

Podczas tegorocznej zabawy chcielibyśmy Was ponownie zabrać do świata japońskiej yakuzy, który mogliście już poznać w 2014 roku. Wówczas to Wasze zaangażowanie pozwoliło zadecydować, która z trzech rodzin obejmie władzę w klanie Matsuri i ostatecznie zwyciężyła rodzina Haruna-gumi. Tym razem poznacie dalsze losy tej organizacji, na które po raz kolejny będziecie mogli wpłynąć. Jednak nie musicie się martwić! Nawet jeśli nie braliście udziału w poprzedniej odsłonie naszego yakuzowego LARP-a, to bez problemu możecie przyłączyć się do tegorocznej edycji.

W ramach powyższej zabawy będziecie mogli wczuć się w członków organizacji przestępczych i stanąć po jednej z trzech stron:

  • Klan Matsuri – organizacja znana z poprzedniej odsłony tego LARP-a, która w ostatnim okresie zmaga się z wewnętrznymi problemami. Pomimo otwartego buntu i odłączenia się części dotychczasowych jego członków, Klan Matsuri wciąż jednak się trzyma nie dając za wygraną. Pozostali w tej organizacji uważają, że bycie yakuzą zobowiązuje do przestrzegania pewnych zasad. Nawet jeśli te zasady nie zawsze są takie górnolotne, jakby niektórym się wydawało.
  • Klan Kageyama – część Klanu Matsuri, która się od niego odłączyła i powołała do życia nową organizację, w związku z wydarzeniami będącymi punktem zapalnym tej zabawy. Chociaż początkowo nie mieli tak potężnego zaplecza jak ich dawny klan, to dość prężnie zaczęli rozbudowywać swoją pozycję jej kosztem. Członkowie tego klanu są swego rodzaju buntownikami, którzy chcieliby zaistnieć wbrew dotychczasowej hierarchii i samemu kreować yakuzę we współczesnych czasach.
  • Chłopcy Wujka Vladimira – rosyjska organizacja przestępcza, która od jakiegoś czasu stara się uzyskać coraz więcej wpływów na japońskiej ziemi. W tym celu wykorzystali rozłam w Klanie Matsuri, który osłabił czujność miejscowych rodzin. Co więcej pozyskali sobie także na miejscu kilku sojuszników, którzy upatrzyli w nowej organizacji znaczne większe szanse na rozwój. Być może także na międzynarodowe wpływy, a nie tylko lokalne. Członkowie tej organizacji niezbyt przejmują się jakimikolwiek zasadami panującymi w yakuzie i zapatrują się bardziej na zagraniczne mafie w swoich działaniach.

To od Was będzie zależało, która ze stron uzyska największe wpływy w regionie Kanto i wygra w tym konflikcie! Podczas trwania konwentu, będziecie wspierać swoimi działaniami jedną z wybranych stron. Będzie można brać udział w starciach, wykonywać zadania mające przeciągnąć innych na swoją stronę i w końcu wziąć udział w wielkiej bitwie, która z pewnością będzie miała wpływ na ostateczny rezultat konfliktu. A wszystko to utrzymane w niepowtarzalnej stylistyce okresu Shōwa.

Wstęp fabularny

Jak wziąć udział w zabawie?

Tło historyczne