Akredytacja wystawców

Animatsuri to świetne miejsce na sprzedaż różnej maści gadżetów, komiksów, książek i wielu innych produktów. Naszą imprezę odwiedziło w zeszłym roku prawie 3000 osób o średniej wieku 17-tu lat i wiele wskazuje na to, że tym razem będzie ich więcej. Udostępnienie przestrzeni wystawowej wiąże się jednak z pewnymi zasadami, które zostaną na tej stronie przybliżone. Proszę jednak pamiętać, że ilość przestrzeni wystawowej jest ograniczona, więc lepiej nie czekać na ostatnią chwilę ze zgłoszeniem.

Wystawcy zarobkowi i promocyjni:

Przestrzeń wystawowa na naszej imprezie jest podzielona na moduły. Można wynająć dowolną ilość modułów i w ich obrębie rozstawić stoisko wedle uznania. Przedstawia się to następująco:

  1. Mały moduł
    • Cena – 300zł
    • Wymiary – 4m2 (2x2m)
    • Wyposażenie – 1 x ławka, 1 x wejściówka i 1 x krzesło
  2. Średni moduł
    • Cena – 450zł
    • Wymiary – 6m2 (2x3m)
    • Wyposażenie – 1 x ławka, 1 x wejściówka i 1 x krzesło
  3. Duży moduł
    • Cena – 600zł
    • Wymiary – 9m2 (3x3m)
    • Wyposażenie – 2 x ławka, 1 x wejściówka i 1 x krzesło

Ławki mają wymiary 2m x 0,45m, ale istnieje możliwość wymiany na dwie mniejsze o wymiarach 0,8m x 0,8m. Do powyższego dochodzą różne możliwości rozbudowy przewidziane przez system zgłoszeń. Poniżej można się przyjrzeć temu jak wygląda przestrzeń wystawowa:

Piętro IIPiętro III i IV

Kliknij aby powiększyć.

Ponadto wystawcy są zobowiązani do przestrzegania poniższego Regulaminu:

Regulamin Wystawców

Aleja Artystów

W tym roku startujemy również z projektem, który nazwaliśmy Aleją Artystów. Jest to przestrzeń przeznaczona dla osób, które chciałyby sprzedawać na naszej imprezie swoje rękodzieła. W tym przypadku opłata stoiskowa jest niższa, ale i zasady są nieco inne od tych powyżej. Przede wszystkim sprzedaż odbywa się tylko w sobotę 30 lipca i jest podzielona na dwie tury. Pierwsza tura działa w godzinach 10:00 – 14:00, a druga w godzinach 15:00 – 19:00. Wyposażenie jest stałe, czyli zawiera jedną ławkę 2m x 0,45m i krzesło bez możliwości rozbudowy, a proponowany towar musi się zmieścić w obrębie ławki. Cena dla wystawiania się w trakcie jednej tury wynosi 50zł, ale aby z tej opcji skorzystać należy mieć wcześniej kupioną wejściówkę, przynajmniej na sobotęMiejsce jest przydzielane losowo, istnieje jednak możliwość zajmowania tego samego miejsca od godziny 10:00 do 19:00 (przez dwie tury) w cenie 100zł. W Alei Artystów można sprzedawać tylko i wyłącznie rękodzieła, do których zaliczamy np.:

  • własnoręcznie robioną biżuterię
  • własne rysunki, także w formie tzw. printoutów, ale bez możliwości drukowania ich na miejscu (rysować na miejscu można)
  • przypinki, ale tylko z własnymi wzorami i bez możliwości robienia ich na miejscu

Jeśli wyrażasz chęć skorzystania z tej opcji to daj nam znać poprzez formularz kontaktowy znajdujący się tutaj (pierwsza opcja). Tam też możemy udzielić odpowiedzi na pytanie w kwestii tego, czy proponowane produkty będą zgodne z ustaleniami sprzedażowymi w Alei Artystów.

Gastronomia

W tym roku usunęliśmy możliwość wystawiania się ze stoiskiem gastronomicznym w przestrzeni wystawowej. Ma to związek z tym, że przestrzeń ta ma wykładzinę i przyrządzanie tam oraz sprzedaż jedzenia byłaby ryzykowna. W związku z tym cała gastronomia została przeniesiona do Budynku C, który się trochę lepiej do tego nadaje. Miejsca nie jest wiele, więc jeśli jest się zainteresowanym tą opcją, to należy możliwie jak najszybciej napisać do nas wiadomość poprzez pierwszą opcję w dziale „Kontakt”. Ponadto osoby zajmujące się gastronomią muszą mieć przynajmniej książeczki sanitarno-epidemilogiczne. Na koniec wspomnimy, że zastrzegamy sobie prawo do wyboru gastronomii, która najbardziej będzie pasować do profilu naszej imprezy. Zależy nam na różnorodności dań proponowanych naszym uczestnikom, a także na pewno będzie brane pod uwagę, czy proponowane potrawy pasują do profilu naszej imprezy.

Zdjęcia wykonane przez Michała „Lurker_pas” Kurowskiego.