Akredytacja wystawców

Animatsuri to świetne miejsce na sprzedaż różnej maści gadżetów, komiksów, książek i wielu innych produktów. Naszą imprezę odwiedziło w zeszłym roku ponad 2000 osób o średniej wieku 17-tu lat i wiele wskazuje na to, że tym razem będzie ich więcej. Udostępnienie przestrzeni wystawowej wiąże się jednak z pewnymi zasadami, które zostaną na tej stronie przybliżone. Proszę jednak pamiętać, że ilość przestrzeni wystawowej jest ograniczona, więc lepiej nie czekać na ostatnią chwilę ze zgłoszeniem.

Przestrzeń wystawowa:

Przestrzenią wystawową na Animatsuri są hole na piętrach II, III i IV budynku A CKS-u. Rozkład modułów wystawowych przedstawia się następująco:

Przykładowy hol wygląda w poniższy sposób:

 

Wystawcy zarobkowi i promocyjni:

Przestrzeń wystawowa na naszej imprezie jest podzielona na moduły. Można wynająć dowolną ilość modułów i w ich obrębie rozstawić stoisko wedle uznania. Przedstawia się to następująco:

  1. Mały moduł
    • Cena – 300zł
    • Wymiary – 4m2 (2x2m)
    • Wyposażenie – 1 x ławka, 1 x wejściówka i 1 x krzesło
  2. Średni moduł
    • Cena – 450zł
    • Wymiary – 6m2  (2x3m)
    • Wyposażenie – 1 x ławka, 1 x wejściówka i 1 x krzesło
  3. Duży moduł
    • Cena – 600zł
    • Wymiary – 9m2 (3x3m)
    • Wyposażenie – 2 x ławka, 1 x wejściówka i 1 x krzesło

Ławki mają wymiary 2m x 0,45m, ale istnieje możliwość wymiany na dwie mniejsze o wymiarach 0,8m x 0,8m. Do powyższego dochodzą różne możliwości rozbudowy przewidziane przez system zgłoszeń. Ponadto wystawcy są zobowiązani do przestrzegania poniższego Regulaminu:

Regulamin Wystawców

Aleja Artystów

W tym roku wracamy z Aleją Artystów. Będzie to przestrzeń przeznaczona dla osób, które chciałyby sprzedawać na naszej imprezie swoje rękodzieła. W tym przypadku opłata stoiskowa jest niższa, ale i zasady są nieco inne od tych powyżej. Przede wszystkim sprzedaż odbywa się tylko w sobotę 22. lipca i jest podzielona na dwie tury. Pierwsza tura działa w godzinach 10:00 – 14:00, a druga w godzinach 15:00 – 19:00. Wyposażenie jest stałe, czyli zawiera jedną ławkę 2m x 0,45m i krzesło bez możliwości rozbudowy, a proponowany towar musi się zmieścić w obrębie ławki. Cena dla wystawiania się w trakcie jednej tury wynosi 50zł, ale aby z tej opcji skorzystać należy mieć wcześniej kupioną wejściówkę, przynajmniej na sobotę. Miejsce jest przydzielane losowo, istnieje jednak możliwość zajmowania tego samego miejsca od godziny 10:00 do 19:00 (przez dwie tury) w cenie 100zł. W Alei Artystów można sprzedawać tylko i wyłącznie rękodzieła, do których zaliczamy np.:

  • własnoręcznie robioną biżuterię
  • własne rysunki, także w formie tzw. printoutów, ale bez możliwości drukowania ich na miejscu (rysować na miejscu można)
  • przypinki, ale tylko z własnymi wzorami i bez możliwości robienia ich na miejscu

Jeśli wyrażasz chęć skorzystania z tej opcji to daj nam znać poprzez formularz kontaktowy. Tam też możemy udzielić odpowiedzi na pytanie w kwestii tego, czy proponowane produkty będą zgodne z ustaleniami sprzedażowymi w Alei Artystów.

Gastronomia

W tym roku przenieśliśmy część gastronomiczną naszej imprezy do holu na czwartym piętrze budynku A. Dzięki temu będzie jedno miejsce, w którym będzie można kupić różnego rodzaju przysmaki i dużo przestrzeni by na spokojnie zjeść. Jeśli jesteście zainteresowani stworzeniem stoiska gastronomicznego na naszej imprezie, to taką chęć należy zgłosić poprzez drug formularz w dziale „Kontakt”. Ponadto osoby zajmujące się gastronomią muszą mieć przynajmniej książeczki sanitarno-epidemilogiczne. Na koniec wspomnimy, że zastrzegamy sobie prawo do wyboru gastronomii, która najbardziej będzie pasować do profilu naszej imprezy. Zależy nam na różnorodności dań proponowanych naszym uczestnikom.

Zdjęcia wykonane przez Michała „Lurker_pas” Kurowskiego.