Klasy postaci

Rozpoczynając zabawę uczestnicy LARPa w pierwszej kolejności muszą wybrać frakcję, do której będą chcieli należeć podczas zabawy. Do wyboru będą mieli opartą na tradycjach japońską korporację Kawamura, kierującą się transhumanizmem korporację Hi-Tech oraz anarchistyczną organizację Vox Populi. Niezależnie jednak od Waszego wyboru niemal wszyscy rozpoczniecie zabawę jako rekruci frakcji, przed którymi to dopiero czekać będzie wybranie jednej z trzech dróg rozwoju – żołnierza, cyborga lub netrunnera. Na starcie uczestnicy dostaną też karty postaci, na których będą zaznaczane najważniejsze informacje o Waszych bohaterach.

Aby rekrut mógł awansować na jedną z trzech klas będzie musiał w pierwszej kolejności uzyskać trzy punkty doświadczenia (3 PD). Punkty te otrzymywać będziecie za udział w walkach między frakcjami (tzw. walki o terytoria) oraz dodatkowe zmagania na arenie. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości PD uczestnik będzie mógł wybrać się do jednego z trzech mistrzów klas (tzw. classmasterów), aby przejść szkolenie i zdobyć wybraną przez siebie klasę postaci. W tym celu będzie musiał wpierw przy pomocy LARPowej waluty (do zdobycia po wykonaniu różnych zadań w grze) opłacić szkolenie u mistrza klasy, a następnie wykonać dla niego stosunkowo proste zadanie nawiązujące do wybranej ścieżki rozwoju. Po wykonaniu zadania uczestnik otrzyma odpowiednie oznaczenie na karcie postaci, które potwierdzi jego nowe umiejętności.

UWAGA! Jeśli uczestnikowi nie powiedzie się zadanie, które wymagane było przez mistrza klasy do awansu, to uczestnik nie traci doświadczenia, ale musi ponownie wnieść opłatę za szkolenie. Co więcej, będzie mógł przyjść i ponownie spróbować swoich sił dopiero po jakimś czasie (np. po 15 minutach) lub po prostu wybrać inną ścieżkę kariery. Prosimy też o uważne wybieranie klasy postaci, gdyż zmiana jej jest bardzo ciężka i często nieopłacalna. 

 

Każdy rekrut będzie mógł awansować w ramach jednej z trzech wspomnianych wcześniej dróg rozwoju. Każda z nich ma trochę inny styl zabawy oraz inne przedmioty, których może używać podczas walk. Dlatego zachęcamy uczestników, aby budowali swoją frakcję w oparciu o przedstawicieli różnych klas. Dzięki temu nie tylko będziecie mogli elastycznie reagować na czekające Was wyzwania, ale także będziecie mogli wykorzystać pełen potencjał najnowszych zdobyczy technologicznych dostępnych w Eternal City.

Klasy postaci

Rekrut

Każdy uczestnik zabawy będzie zaczynał jako rekrut, a więc osoba która wstąpiła w szeregi megakorporacji lub innej organizacji. Rekruci nie są jeszcze dobrze przeszkoleni w żadnej dziedzinie, ale dzięki zdobywanemu doświadczeniu będą mogli stać się w przyszłości uznanymi specjalistami, których rola na polu bitwy będzie znacznie istotniejsza. Mimo to nie należy lekceważyć rekrutów, gdyż dobrze uzbrojeni potrafią stanowić śmiertelne zagrożenie nawet dla wyszkolonej osoby.

  • Posiada 3 HP.
  • Może korzystać z pistoletu lub broni ręcznej (tylko z jednej broni na raz).
  • Może korzystać z granatów.
  • Może mieć podłączony jeden podstawowy cyberwszczep.

 

Żołnierz

Najemnicy, ochroniarze czy po prostu członkowie oddziałów szturmowych – żołnierze to specjaliści od bardziej konwencjonalnej broni, którzy są także wytrzymalsi dzięki zaprawieniu w niejednej walce. Jako jedyni mogą korzystać z ciężkiego sprzętu, a więc karabinów i wyrzutni rakiet. Poza tym mogą także wesprzeć się podstawowymi cyberwszczepami, które niejednemu żołnierzowi uratowały już życie.

  • Posiada 4 HP.
  • Może korzystać z pistoletu, broni ręcznej, karabinu lub wyrzutni rakiet (tylko z jednej broni na raz).
  • Może korzystać z granatów.
  • Może mieć podłączony jeden podstawowy cyberwszczep.

 

Cyborg

W Eternal City większość ludzi ma jakieś wszczepy, ale nie każdy jest w stanie poradzić sobie z synchronizacją wielu cybernetycznych implantów na raz. Cyborgi to osoby, które postanowiły przekroczyć tą granicę i dostosowały swoje ciało do podłączania nie tylko większej ilości, ale także i bardziej zaawansowanych cyberwszczepów. Tacy ludzie mogą spełniać różne role, ale zazwyczaj korporacje wykorzystują ich jako uzupełnienie oddziałów szturmowych. Zwłaszcza, że wiele współczesnych wszczepów stworzono właśnie z myślą o walce.

  • Posiada 3 HP.
  • Może korzystać z pistoletu lub broni ręcznej (tylko z jednej broni na raz).
  • Może korzystać z granatów.
  • Może mieć podłączone na raz dwa różne cyberwszczepy, w tym także te zaawansowane dostępne tylko dla cyborgów.

 

Netrunner

Netrunnerzy wydają się najmniej bojową ze wszystkich klas. Często są to hakerzy lub po prostu specjaliści od wszelkiego rodzaju softu, których częściej kojarzy się z komputerem w piwnicy niż polem walki. Jednak niektórzy z netrunnerów potrafią zrobić dobry pożytek ze swoich umiejętności także na ulicy i dzięki wykorzystywanemu softowi wpływają na otoczenie pola bitwy lub po prostu dezaktywują efekty cyberwszczepów przeciwnika. Sami jednak nie mogą korzystać z podstawowych cyberwszczepów, gdyż takowym jest już ich naręczny terminal do wgrywania softu.

  • Posiada 3 HP.
  • Może korzystać z pistoletu lub broni ręcznej (tylko z jednej broni na raz).
  • Może korzystać z granatów.
  • Może przy pomocy naręcznego terminala wykorzystywać na raz do dwóch różnych softów, które są dostępne tylko dla netrunnerów.
%d bloggers like this: