LARP – Wstęp

dawnych czasach światem rządziły smoki. Były to wspaniałe istoty, którym ludzkość składała hołd – zarówno ze strachu, jak i podziwu. Jednak pewne ludzkie plemię postanowiło sięgnąć po niemalże boską moc smoków i wykradło im tajemnicę magii. Sprowadziło to na ludzkość smoczy gniew, lecz po długiej i krwawej wojnie skrzydlate bestie zostały pokonane. Te, które przetrwały, musiały uciec w najbardziej niedostępne miejsca ustępując władzy nowym władcom świata. W ten sposób nastał czas rozkwitu Imperium Unurnańskiego, które panowało nad całą Istrią. Jednak w końcu przyszedł kres tego wspaniałego państwa, a jego miejsce zajęły liczne plemiona ludzi, które nie były jednak już tak zaawansowane jak ich wspaniali poprzednicy…

inęły wieki od upadku Starożytnych. Istria jest podzielona na liczne państwa. W ostatnich dekadach pojawiło się jednak potężne Imperium Bregen, którego celem jest zjednoczenie kontynentu i spełnienie przepowiedni o Tysiącletnim Imperium. Kolejnym celem inwazji potężnego mocarstwa okazało się dotychczas neutralne Królestwo Elseth, którego mieszkańcy słynęli raczej jako nieustraszeni poszukiwacze przygód niż żołnierze. Aby jednak wtargnąć do Elseth Imperium musi wpierw opanować Dolinę Cieni, która stanowi jedyne tak dogodne przejście pomiędzy łańcuchami górskimi okalającymi to państwo. Do wojny włączyło się jednak trzecie stronnictwo, które także ma swój interes w przejęciu Doliny Cieni. Jest to Akademia Silveranu, której celem jest przejęcie ruin Starożytnych znajdujących się w tym strategicznym miejscu. Jednak w jaki sposób zakończy się ten konflikt?

     Tradycyjnie już co roku w ramach Animatsuri przygotowujemy dla Was dodatkową zabawę w postaci ogólnokonwentowego LARPa. Tym razem chcielibyśmy przenieść się z Wami do świata magii i miecza w klimatach gier jRPG, w ramach którego będziecie mogli wesprzeć jedną z trzech frakcji i wpłynąć na losy wojny o Dolinę Cieni. Będą czekać na Was walki o terytoria, starcia z potężnymi istotami zamieszkującymi lochy oraz wykonywanie zadań zleconych przez bohaterów niezależnych. Liczyć się będzie więc zarówno Wasze zaangażowanie, jak i także obranie odpowiedniej taktyki w walce z przeciwnikiem.

     Jednak tegoroczny LARP to nie tylko walki frakcji – to także indywidualny rozwój Waszych bohaterów! W ramach zabawy będziecie mogli zdobywać doświadczenie i wybrać jedną z trzech dróg rozwoju. Zaczynając od prostego rekruta zdecydujecie, czy będziecie chcieli zostać wojownikami, adeptami magii czy łucznikami. Każda z tych klas posiada inne umiejętności oraz ekwipunek, co znacząco wpłynie na różnorodność rozgrywki. Tylko od Was będzie zależało, czy uda Wam się zostać prawdziwą legendą świata magii i miecza 😉

 

 

 

%d bloggers like this: