Animatsuri 2019 – garść informacji i przypomnienia przed konwentem

Animatsuri już jutro, więc najwyższy czas, aby przedstawić Wam ostatnie informacje dotyczące naszej imprezy i kilka przypomnień.

Odwiedzi nas kilka osób z grupy, która stworzyła My Hero Musical. W trakcie przerwy cosplayowej na naradę jury zaśpiewają oni dla Was kilka piosenek ze wspomnianego musicalu. Ponadto będziecie się mogli z nimi spotkać i zadać im nieco pytań w trakcie sesji pytań i odpowiedzi. Jeśli jeszcze ich nie widzieliście w akcji, to zdecydowanie warto ich zobaczyć. Ponadto będziecie mieli okazję spotkać Artystyczny Krąg, czyli grupę YouTuberów prowadzących kanały kreatywne. Specjalnie dla was poprowadzą oni stoisko, gdzie będziecie mogli kupić produkty artystów, przetestować profesjonalne przybory plastyczne, a także wziąć udział w nietuzinkowych konkursach!

Nasz sponsor, firma Juki, w sobotę i w niedzielę będzie na piątym piętrze przeprowadzać warsztaty z szycia! Każdy chętny będzie mógł własnoręcznie uszyć superbohaterską pelerynę, a także wyhaftować na niej swoje logo bądź napis. Zatem jeśli interesowaliście się szyciem albo chcielibyście przetestować najwyższej klasy sprzęt, to macie specjalną ku temu okazję.

Ponownie nawiązaliśmy współpracę z Warszawską Kranówką, więc i na tej edycji nie umrzecie z pragnienia. Jednak w związku z ochroną środowiska tym razem nie będzie plastikowych woreczków, a będzie stał beczkowóz, do którego możecie podejść w każdej chwili i się napić smacznej wody prosto z wodociągów. Zachęcamy jednocześnie do zabierania swoich kubeczków lub butelek, aby móc skorzystać. Wodziałka będzie dostępna w następujących godzinach:

  • Piątek 17:00 – 22:00
  • Sobota 8:00 – 22:00
  • Niedziela 8:00 – 14:00

Na Animatsuri nie umrzecie również z głodu. Nasze piętro gastronomiczne będzie miało dla Was mnóstwo frykasów w przystępnej cenie. Jeśli chcecie wiedzieć, co konkretnie się pojawi, to zapraszamy tutaj. Warto również wspomnieć, że dzięki uprzejmości firmy Oyakata i tym razem będziemy dodawać Wam zupki chińskie do pakietów startowych. Życzymy smacznego! 😉

Pojawiła się również spora aktualizacja działu LARP-owego. Możecie się z niego dowiedzieć nieco o klasach postaci, a także o jego mechanice. Ponadto pojawił się teścik przynależności, jeśli nie potraficie się zdecydować, do której frakcji należałoby dołączyć, to z pomocą może przyjść quiz, który przygotowaliśmy z tą myślą. Zapraszamy do jego wypełnienia.

Na koniec przechodzimy do standardowych przedkonwentowych przypominajek:

  • W budynku „A” od godziny 14:30 w piątek zaczynamy wydawać wejściówki osobom z wykupioną opcją Premium, od 15:00 reszcie osób z rezerwacjami, a od 16:00 otwieramy kasy gotówkowe dla osób, które jeszcze nie mają wejściówki. Po otrzymaniu wejściówki można udać się do sali sleepowej w budynku „G” o ile macie wykupioną opcję noclegową. Natomiast reszta uczestników będzie miała przerwę do 17:00, kiedy otworzymy resztę budynku „A”, w której będą się odbywać atrakcje. Przy czym warto pamiętać, że punkty programu zaczynają się dopiero o 18:00.
  • Osoby z rezerwacją są proszone o pamiętaniu o kodzie QR. Im mniej z Was go zapomni, tym szybciej odbywać się będzie, wpuszczanie Was na teren imprezy.
  • Przypominamy również, aby osoby niepełnoletnie pamiętały o przyniesieniu i oddaniu nam wypełnionej przez rodzica lub opiekuna prawnego Karty Konwentowicza.
  • Jeśli nadal nie dostaliście potwierdzenia rezerwacji, to jeszcze do końca dnia piszcie do nas w tej sprawie i na wszelki wypadek weźcie ze sobą potwierdzenie przelewu.
  • System Fouton umożliwia w tym roku wcześniejszą rejestrację dla osób bez rezerwacji. Innymi słowy, możecie wcześniej w systemie podać swoje dane i zadeklarować jaką wejściówkę będziecie chcieli nabyć na miejscu. Następnie system wygeneruje Wam QR kod, który pokażecie nam na miejscu i opłacicie akredytację, co znacznie przyśpieszy Waszą obsługę. Możecie tego dokonywać tutaj.
  • Na miejscu będzie można kupić wejściówki na trzy dni i każdy dzień imprezy z osobna. Więcej szczegółów na ten temat jest tutaj. Nie przewidujemy limitów na wejściówki tego typu.
  • Noclegi są przeznaczone tylko dla osób z wykupioną opcją noclegową przy rezerwacji. Nie ma możliwości ich dokupienia na miejsca.
  • Jeśli jeszcze nie widzieliście godzinowego planu atrakcji, to możecie go pobrać tutaj. Jednak warto mieć na uwadze, że to wersja beta, która może mieć wprowadzonych jeszcze kilka zmian do dnia rozpoczęcia imprezy *odpukać*. Najaktualniejsza wersja planu jest już dostępna w aplikacji Konwencik, którą możecie za darmo pobrać na swoje telefony. Tradycyjny wydrukowany plan również będzie dostępny, ale w bardzo ograniczonej ilości. Jeśli jednak interesują Was opisy atrakcji, to możecie je znaleźć tutaj.
  • Pamiętajcie, że niedziela konwentu jest niehandlowa, warto więc zrobić zakupy najpóźniej w sobotę. Jednak jeśli planujecie się zaopatrywać tylko na imprezie, to z tym nie będzie problemu. Aktualną listę wystawców możecie znaleźć tutaj.

To tyle z naszej strony. Jeszcze dzisiaj na naszym mailu informacyjnym oraz na fanpage’u na portalu facebook będziemy odpowiadać na możliwie wszystkie pytania związane z imprezą, których mogliśmy tutaj nie zawrzeć. Z kolei od piątku do niedzieli późnego wieczora, kontakt może być utrudniony ze względu na imprezę. Jeśli będziecie mieli jakieś pytania z nią związane, to najlepiej kierować się do naszej Informacji na I piętrze budynku „A” lub zerknąć na tutaj.

Do zobaczenia na Animatsuri! 

%d bloggers like this: