Ostatnie informacje przed festiwalem

Animatsuri rozpoczyna się już pojutrze, więc nadszedł czas na na ostatniego niusa przed rozpoczęciem się imprezy. Jeśli śledzicie nasz Fanpage na portalu Facebook, to pewnie wiecie wszystko to co jest poniżej, więc możecie kliknąć tutaj, aby przejść do standardowych przedkonwentowych przypominajek.

Na początek chcielibyśmy Was poinformować o tym, że nasze progi zaszczyci jeszcze kilku gości specjalnych. Ponownie odwiedzi nas legendarny lektor, Pan Tomasz Knapik i grupa taneczna Sakuramai Poland. Natomiast z zupełnych nowości będą również aktorki głosowe Ytna i Natsu, a także znana cosplayerka, Andrasta. O wszystkich możecie poczytać na podstronie z naszymi gośćmi.

Kolejną istotną sprawą jest to, że ponownie w tym roku gry planszowe (te zwykłe i tradycyjne japońskie), konsolowe oraz muzyczne, będą dzielić wspólną salę, którą nazwaliśmy Strefą Gier. W jej ramach odbywać się będą różne turnieje, ale przede wszystkim Eliminacje do Mistrzostw Polski w Potwory w Tokio, na które serdecznie zapraszamy.

Dział LARP-owy również doczekał się wielu aktualizacji, których spisanie długo by zajęło, dlatego raz jeszcze zapraszamy do zapoznawania się z informacjami, które są tam zawarte. Szczególnie jeśli poważnie podchodzicie do wzięcia udziału w tej zabawie. Tymczasem zapraszamy do oglądania filmiku promocyjnego dla naszego LARP-a.

Kolejną fajną informacją jest to, że firma JUKI poza ufundowaniem nam maszyny do szycia na nagrodę na cosplay, także zorganizuje na naszej imprezie Cospital, czyli strefę cosplayera, w której będzie mozna po dokańczać swoje stroje z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu, a także zorganizuje warsztaty szycia m.in. sakiewek i kimon. W związku z tym powstał również poniższy filmik.


Na koniec przechodzimy do standardowych przedkonwentowych przypominajek:

  • W budynku „A” od godziny 14:00 w piątek zaczynamy wydawać wejściówki osobom z wykupioną opcją VIP, od 15:00 osoby z rezerwacją, a od 16:00 otwieramy kasy gotówkowe dla osób, które jeszcze nie mają wejściówki. Po otrzymaniu wejściówki można udać się do sali sleepowej w budynku „G” o ile macie wykupioną opcję noclegową. Natomiast reszta uczestników będzie miała przerwę do 17:00, kiedy otworzymy resztę budynku „A”, w której będą się odbywać atrakcje. Przy czym warto pamiętać, że punkty programu zaczynają się o 18:00.
  • Osoby z rezerwacją są proszone o pamiętaniu o kodzie QR. Im mniej z Was go zapomni, tym szybciej odbywać się będzie wpuszczanie Was na teren imprezy. Ponadto przypominamy aby osoby niepełnoletnie pamiętały o przyniesieniu i oddaniu nam wypełnionej przez rodzica lub opiekuna prawnego Karty Konwentowicza.
  • System Fouton umożliwia w tym roku wcześniejszą rejestrację dla osób bez rezerwacji. Innymi słowy możecie wcześniej w systemie podać swoje dane i zadeklarować jaką wejściówkę będziecie chcieli nabyć na miejscu. Następnie system wygeneruje Wam QR kod, który pokażecie nam na miejscu i opłacicie akredytację, co znacznie przyśpieszy Waszą obsługę. Możecie tego dokonywać tutaj.
  • Na miejscu będzie można kupić wejściówki na trzy dni i każdy dzień imprezy z osobna. Więcej szczegółów na ten temat jest tutaj. Nie przewidujemy limitów na wejściówki tego typu.
  • Noclegi są przeznaczone tylko dla osób z wykupioną opcją noclegową przy rezerwacji. Nie ma i nie będzie więcej miejsc.
  • Zapowiada się, że będzie wysoka temperatura i duszno z małymi szansami na deszcz. W związku z tym chcielibyśmy abyście pamiętali o nawadnianiu się w czym może pomóc akcja Warszawska Kranówka. W czasie trwania imprezy będziemy rozdawać woreczki z wodą i słomką, abyście mogli gasić swoje pragnienie, gdy tylko Was dopadnie.
  • Jeśli jeszcze nie widzieliście godzinowego planu atrakcji, to możecie go pobrać tutaj. Jednak warto mieć na uwadze, że to wersja beta, która może mieć wprowadzonych jeszcze kilka zmian do dnia rozpoczęcia imprezy *odpukać*. Najaktualniejsza wersja planu będzie wydawana na akredytacji wraz z wejściówkami. Jeśli jednak interesują Was opisy atrakcji, to możecie je znaleźć tutaj.

To tyle z naszej strony. Jeszcze dzisiaj i jutro na naszym mailu informacyjnym oraz na fanpage’u na portalu facebook będziemy odpowiadać na możliwie wszystkie pytania związane z imprezą, których mogliśmy tutaj nie zawrzeć. Z kolei od piątku do niedzieli późnego wieczora, kontakt może być utrudniony ze względu na imprezę. Jeśli będziecie mieli jakieś pytania z nią związane, to najlepiej kierować się do naszej Informacji na I piętrze budynku „A”.

Do zobaczenia na Animatsuri! 😉

%d bloggers like this: